Jump to content

Ford Scorpio 2,0 '95 mod ca 96.000 km GIS BORT


BKaz

Recommended Posts

***** SOLGT ***** Har en Scorpio 2,0 1995 mod grønn met stv gått ca 96.000 km stående i garasjen.

 

Nå skal jeg flytte, og bilen skal derfor bort til den som har bruk for den og vil ha den.

 

AV DEN GRUNN GIR JEG BORT BILEN MOT VRAKPANTEN TIL FØRSTEMANN SOM HENTER DEN !

 

Har ingen interesserte meldt seg før mandag, så tauer jeg den på skroten. Synd, for bilen er for god til dette.

 

Adressen er Østfold, Norway, nærmere bestemt Sarpsborg.

 

Motoren er en 2,0 doch, og toppen ligger i deler i bagasjerommet...

 

Skulle ha byttet topp eller motor på en, men tiden gikk og...ja, du vet.

 

Hadde forresten en svensk 2,0 doch gått 95.000 km på hånden for 5500,- SEK inkl 3.mnd garanti, men hadde ikke råd.

 

Noe rust i hjulbuer og kanaler, men ingen katastrofe. Den var i bedre stand enn du tror da den ble parkert. Unntatt toppen.

 

Innvendig er den helt ok. Baksetet var nesten nytt og minimalt slitt. Dette var oppr en varebil som fikk nytt baksete.

 

Bilen gikk bra inntil for ca 1,5 år siden, da toppen gikk (ikke uvanlig på disse), siden da er den blitt stående.

 

For 8-10 mnd siden ble tauet inn i den garasjen hvor den har stått siden. Skiltene er selvsagt makulert på Biltilsynet nå.

 

Er du interessert i et greit prosjekt eller en delebil, så send meg en sms før mandag førstkommende.

 

mvh

Benth Castberg

- 93445874 -

Edited by BKaz
Link to comment
Share on other sites

har ikke noe bilder av den?

 

Hei. Beklager sent svar, men driver å flytter fra morgen til kveld nå... :wacko:

 

Tok noen bilder med mobilen for et par timer siden. Den står i garasje og har støvet ned, men er slett ikke så ille bortsett fra dette. Hjulbuerusten (kun to som man bør gjøre noe med, men selv her er det ingen krise) er absolutt overlevbar, forøvrig. Så om du kan skru litt Ford-motor selv, så har du fått deg en grei bil for vrakpanten. Har du en mailadresse så kan jeg maile deg noen bilder, eller er det kanskje en måte å få limt dem inn her i tråden på? Send meg gjerne en sms, jeg sjekker mail og tråd bare sånn inneimellom, mvh Benth.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...