Jump to content

RAMME SELGES : DIAMANT DARK CAPE


Recommended Posts

Guest hoem2k
Posted

Sikkert ikke mange "trimmere" her, men legger ut en annonse her uansett.

 

 

Nå skal jeg selge min Diamant Dark Cape ramme!

Denne rammen er meget stiv og ikke mist LETT. Kjøpt sent i 2008.

Brukt 2-ganger på fellestrening. Dette er en 2007 modell. strl : 20"

Selges fordi den er for stor for meg. Eneste grunnen.

 

Hadde tenkt meg rundt 4-5000,- for rammen.

Den er som ny!

 

Ta gjerne kontankt!

 

Mvh Felix Hoem

PM

Langrenn_power@hotmail.com

95282801

 

BILDER AV RAMMEN KAN SENDES, TA KONTAKT VIA SMS!!!

 

Kan vel si at dette er en sykkelramme, for de som ikke har forstått det!:)

 

Kan vel si at dette er en sykkelramme, for de som ikke har forstått det!:)

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...