Guest hoem2k Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Sikkert ikke mange "trimmere" her, men legger ut en annonse her uansett. Nå skal jeg selge min Diamant Dark Cape ramme!Denne rammen er meget stiv og ikke mist LETT. Kjøpt sent i 2008.Brukt 2-ganger på fellestrening. Dette er en 2007 modell. strl : 20"Selges fordi den er for stor for meg. Eneste grunnen. Hadde tenkt meg rundt 4-5000,- for rammen.Den er som ny! Ta gjerne kontankt! Mvh Felix HoemPMLangrenn_power@hotmail.com95282801 BILDER AV RAMMEN KAN SENDES, TA KONTAKT VIA SMS!!! Kan vel si at dette er en sykkelramme, for de som ikke har forstått det! Kan vel si at dette er en sykkelramme, for de som ikke har forstått det!
Recommended Posts