Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hanskeromslokk i grått, kort type, i pen stand, (vingebil) 200.-

Stabstag til 4wd bak, med støttestag og originalforinger 600.-

Originale ventilløftere (16 stk). Montert i bil og kjørt med i 14 dager.

(Da ble motoren plukket fra hverandre igjen og byttet stempelringer på, og Audiløftere ble montert istedet.. Ikke tikking) 300.-

4x4 alu-motortravers. God stand 400.-

Registerreimdeksel til 2wd helt og pent, (litt reimmerker, men synes ikke når det er montert på bil) 500.-

Mellomaksel til 4x4 Cosworth (Skjøtet. Har kjørt med aksel på bil og fungerer greit, men litt ubalanse) 200.-

Helt ny original plenum- og gass-spjeldhus-pakning til innsuget. Ligger fortsatt i plastlomme. 150.-

Helt ny original toppdeksel-lokks-pakning. Ligger fortsatt i plastlomme. 100.-

4x4 bærearm til førerside, bak. God stand 400.-

Ekspansjonstank for kjølevæske, til 4x4 Cosworth med 2 store uttak. Uten lekkasje. 450.-

4x4 bærearm til førerside, bak. (Pen av utseende, sandblåst og lakket, men trenger litt retting) 200.-

4x4 cosworth kalippere bak, for ventilerte skiver. (Ikke tatt fra scorpio, slik mange gjør..)

Bremsene fungerer veldig bra og brekk-armene fungerer. 700.-

Originale vingebil-riller til panseret. Den ene har vært knekt, grunnet tyveriforsøk av bilen. Rillene er hvite av farge.

Den som er knekt, er plastsveiset sammen igjen og trenger kun en finpuss med litt sparkel , og eventuell lakk. 900.-

Flere deler kommer til å bli lagt til etterhvert..

Delene befinner seg i porsgrunn og noen i stavanger, da jeg holder på med litt flytting.

Kan være behjelpelig med frakt. Ellers sender jeg med posten.

Jeg kan nåes på 99575361

Torbjørn

Edited by zetobbec

Gamle ford'er dør aldri-

de går bare fortere...

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...