Jump to content

94 scorpio 2,0 clx selges 20000 solgt tråd kan slettes


bmw-killer

Recommended Posts

hei jeg vil selge min 1994 scorpio 2,0 doch, bilen er eu-ok men skiltene er innlevert desember 2008, bilen er i god stand, lite rust og bra lakk, interiøret er også i god stand men feste til førerstol er gått opp i ene sveisen.

 

kilometerstand 152000

 

pris 20000/bud/bytte

 

ring meg på tlf: 95839585 helst etter 16:00 eller send en sms eller pm

 

bilder kan sendes på mail

 

bilen står i trondheim sør-trøndelag

 

utstyr: 18" sommerfelger, 16" vinterfelger, el-vinduer framme, el-takluke,el-justerbare speil,sentral-lås,just.rat,motorvarmer,servo,varmeseter,abs,airbag x2 , hengerfeste,

Edited by bmw-killer
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest bJQRN890
hva skal du egentli fram til her ????

 

Han tenkte vel på at prisen var litt drøy, men står jo bud/bytte så da er du kanskje åpen for ett bud?

Link to comment
Share on other sites

At jeg mener at bilen er litt for dyr. men mellom 10 og 15 burde du nok få.

ok vell jeg har priset bilen etter tilstand kilometerstand, kan jo også nevne att det nettop er byttet dynamo starter og batteri og det er jo ikke gratis akkurat betalte forøvrig 25000 for den for 1,5 år siden så er ikke akkurat ute etter fortjeneste kan også nevne at skilt blir bestilt i januar

 

kom gjærne me bud er foresten meget intrisert i bytte mot granada helst veteran og ikke mye rust

Link to comment
Share on other sites

så, kansje du har blitt lurt? :)

er du intrisert i å kjøpe bilen eller?? for dette er ikke en diskusjons tråd, dere som mener pris er stiv osv kom å se på bilen å så kan dere eventuelt åpne kjeften deres etterpå

Edited by bmw-killer
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...