Jump to content

Fiesta xr2i motor med girkasse og ledningsnett, og andre Fiesta deler selges.


Recommended Posts

Guest stellingsen85
Posted (edited)

Motor er fra 1990 og gått ca 220 000 km. Siste 30 000 km er reg.reim, vannpumpe, alt av tenningsdeler, motorfester og toppdekselpaking byttet. Motoren ble startet i ferien for første gang siden januar og startet på første forsøk. Den siste tiden motoren var i drift gikk den og lugga litt på jevn gass. Derfor tenningsdelene ble bytta, men det hjalp ikke. Mistenker at det kanskje er ene dysa, men jeg er ingen fagmann, så blir kun antagelser fra min side. Girkassa og komplettt ledningsnett følger med motoren.

Selv om motoren starter og går, så vil det nok være lurt å gå over den. Så motor, girkasse og ledningsnett selges som den står.

 

Pris: 2000,-, men prisen kan diskuteres. Solgt!!!

 

 

Har også fram- og bakfanger til xr2i liggende. Disse er svarte med blå stripe og det er noen småriper i både fram- og bakfangeren, men ingen andre skader enn det. 3 av lyktene i frontfangeren er hele, men den ene har fått et lite hull som følge av steinsprut.

 

Pris for begge: 1500,-.

 

 

Selger også soltak til Fiesta MK3. Soltaker er helt og følger med festebraketten som sitter i bilen.

 

Pris: 1000,- , men denne prisen kan også diskuteres.

 

I tillegg har jeg litt andre småting fra xr2i liggende, så ta kontakt hvis det er noe spes du er ute etter. Har bl.a. en bakrutespoiler som kan vurderes solgt.

 

 

Bilder av de forskjellige tingene kan oppdrives, men ikke med det første. Delene ligger i Lillehammer-området, mens undertegnede studerer på vestlandet.

 

Ta kontakt på nr. 90773840, hvis noe skulle være av interesse.

Edited by stellingsen85
Posted
Motor er fra 1990 og gått ca 220 000 km. Siste 30 000 km er reg.reim, vannpumpe, alt av tenningsdeler, motorfester og toppdekselpaking byttet. Motoren ble startet i ferien for første gang nå i sommerferien siden januar og startet på første forsøk. Den siste tiden motoren var i drift gikk den og lugga litt på jevn gass. Derfor tenningsdelene ble bytta, men det hjalp ikke. Mistenker at det kanskje er ene dysa, men jeg er ingen fagmann, så blir kun antagelser fra min side. Girkassa og komplettt ledningsnett følger med motoren.

Selv om motoren starter og går, så vil det nok være lurt å gå over den. Så motor, girkasse og ledningsnett selges som den står.

 

Pris: 2000,-, men prisen kan diskuteres.

 

 

Har også fram- og bakfanger til xr2i liggende. Disse er svarte med blå stripe og det er noen småriper i både fram- og bakfangeren, men ingen andre skader enn det. 3 av lyktene i frontfangeren er hele, men den ene har fått en lite hull som følge av steinsprut.

 

Pris for begge: 1500,-.

 

 

Selger også soltak til Fiesta MK3. Soltaker er helt og følger med festebraketten som sitter i bilen.

 

Pris: 1000,- , men denne prisen kan også diskuteres.

 

I tillegg har jeg litt andre småting fra xr2i liggende, så ta kontakt hvis det er noe spes du er ute etter. Har bl.a. en bakrutespoiler som kan vurderes solgt.

 

 

Bilder av de forskjellige tingene kan oppdrives, men ikke med det første. Delene ligger i Lillehammer-området, mens undertegnede studerer på vestlandet.

 

Ta kontakt på nr. 90773840, hvis noe skulle være av interesse.

 

 

send meg en pm på pris så kommer jeg å henter :)

ESCORT RST/ Sierra IST

Guest stellingsen85
Posted
send meg en pm på pris så kommer jeg å henter :)

 

 

På hva? :P

  • 3 weeks later...
Posted

motoren gikk fint uten en fusk etter 7 lange å 7 breie fant jeg ut at dysenettet var kast :) så ble det litt grisekjøring så clutchen gikk i oppløsning :)

ESCORT RST/ Sierra IST

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...