rattlesnake Posted October 5, 2009 Posted October 5, 2009 (edited) Selger min 3 dørs ford sierra bittelitt rust i batterikassa,å litt på døra,det er det eneste er uten soltak,så en glimrene mulighet for di som kansje vil bygge en stødig banebil(cosworth) 2 liter motor og 4 trinn girlitt bulker på framskjærmene,og frontruta er sprukket ellers ganske så hel bil.cosworth grillårsavgifta betalt for 09 bilen er kjørbar og var i drift fram til for en mnd siden,da ble skilta innlevert.. sommerdekk på bilen (har ikke noe annet) ting som følger med smal lykter (gammle typen front)2 rustfrie dører4 trinns girboks selges 10 tusen færdig prutet OBS er ikke mange igjen av 3 dørs biler uten soltak står i trøndelag tlf 99 37 51 48 Edited October 5, 2009 by rattlesnake
Aggi Posted October 12, 2009 Posted October 12, 2009 kjøper dørene av deg, hvis du er villig til å selge de separat:) kontakt meg på 47639659 Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
Recommended Posts