Jump to content

S: Ford sierra p100

Recommended Posts

Guest Focus99
Posted

Hei!

Selger en Sierra pickup 91modell med 1,8 turbo diesel.

Den må eu-godkjennes, men fikk beskjed om at det kun var håndbrekk wire som måtte smøres eller byttes fordi den henger på venstre side bak.

Helt nye bremser bak.

Bilen går ikke skikkelig akkurat nå, men gikk helt fint til jeg klarte å få luft i diesel systemet. Har prøvd å få ut alt, men vil ikke gå på fram skikkelig altså den går men må tyne den max.

Tror det er turboen som er tullet seg for motoren mister all kraft om den ikke virker. manifoil med turbo er skrudd løst og jeg har 2 eller 3 diesel turboer liggende;)

Har komplett sierra IST som kan selges med til grei pris;) denne er ment bane bil uten skilt og har cossi innmat i 205 blokk.

Mvh

Martin

93415700

Bergen

• 2 weeks later...
Guest Focus99
Posted

Ingen som vil ha en gøy vinterbil som lett kan fåes til å gå igjen og eu-godkjent?

Posted

bilder ?

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Guest Focus99
Posted
bilder ?

Skal ta bilder til uken, men fint om de som vil ha bilder sender meg en melding på mobilen slik at jeg kan sende de på mms ;)

• 1 month later...
Guest Focus99
Posted
mye skal du ha for bilen da?

Bud over 1500 vurderes :)

Posted
Bud over 1500 vurderes :)

Er det mye gale med den eller ?? hvordan er det med rust

Guest Focus99
Posted

Bilen har alltid vært rustbehandlet, men begynner å komme litt brun chrom rundtom. Bilen er ellers bra utenom det at den henger på venstre bakhjul pga håndbrekk wieren.

Har fått en del telefoner nå i det siste av folk som har bydd rundt 4000kr. Så har sagt første mann til mølla med pengene i hånden får den :P

Har solgt den i helgen nå om han som ringte meg kommer :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...