Fresh| Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Skulle hatt dreid skivene på mondisen min. Er ikke mer en noen få måneder gamle biltema skiver men er allerede kraftig kast i dem. Så for å få vekk spenningene i skiva skulle jeg gjerne ha dreid de, men jeg har ikke tilgang til dreibenk. Noen her inne som har og vet å operere en slik benk som har lyst til å hjelpe meg?
Escossie Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Skulle hatt dreid skivene på mondisen min. Er ikke mer en noen få måneder gamle biltema skiver men er allerede kraftig kast i dem. Så for å få vekk spenningene i skiva skulle jeg gjerne ha dreid de, men jeg har ikke tilgang til dreibenk. Noen her inne som har og vet å operere en slik benk som har lyst til å hjelpe meg? dra innom mekken på åssiden så fikser de det sikkert for en 100drings
Fresh| Posted November 12, 2009 Author Posted November 12, 2009 Hmmm kanskje det. Skal jammen ta turen innomo og høre
Escossie Posted November 13, 2009 Posted November 13, 2009 Hmmm kanskje det. Skal jammen ta turen innomo og høre gjør det
Recommended Posts