EEH Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Hei, trenger tips om utenlandske sider jeg kan bestille ford deler, hovedsaklig 2.0 OHC is. Er på utkikk etter noen smidde cosworth stempler uten råder, tenkte jeg skulle sjekke litt priser i utlandet. Men tar gjerne imot tips om norske sider også.. Mvh Espen.
IceTurbo Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Hei, trenger tips om utenlandske sider jeg kan bestille ford deler, hovedsaklig 2.0 OHC is. Er på utkikk etter noen smidde cosworth stempler uten råder, tenkte jeg skulle sjekke litt priser i utlandet. Men tar gjerne imot tips om norske sider også.. Mvh Espen. Detter 2 gode sider www.burton-power.co.ukwww.rallydesign.co.uk/ Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
EEH Posted November 14, 2009 Author Posted November 14, 2009 Detter 2 gode sider www.burton-power.co.ukwww.rallydesign.co.uk/ Takk for tipset Når man ser på priser på disse sidene så regner jeg med at pris er pr stempel og ikke for 4?
IceTurbo Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Takk for tipset Når man ser på priser på disse sidene så regner jeg med at pris er pr stempel og ikke for 4?det vet e ikke, men regner med det er pr stk Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
Recommended Posts