Skogsfisk Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 (edited) Ønsker å kjøpe noen litt stive dempere/fjærer til stasjonsvogna (Ikke noe senke-greier). Betaler etter stand, men er ikke interessert i noen svindyre greier. Er bare til vinter/bruksbilen Holder til i Vik i Sogn og Fjordane. PM hvis du har noe liggende til en billig penge Er interessert i gule Koni eller Bilstein o.l Edited January 8, 2010 by Skogsfisk Cars are God's apology for women.
Loffen Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Reis på hoggeren å finn deg en scorpio stv med de groveste demperne bak... Myyye bedre enn både koni og bilstein... Knapt noen på hoggeri rundt om som veit prisen på disse, så du får de billig... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Skogsfisk Posted December 27, 2009 Author Posted December 27, 2009 Reis på hoggeren å finn deg en scorpio stv med de groveste demperne bak... Myyye bedre enn både koni og bilstein... Knapt noen på hoggeri rundt om som veit prisen på disse, så du får de billig... Det skal jeg gjøre Men er det noen måte å kjenne de igjen på? Hvis en kar på høggern kommer med et sett dempere bak så aner ikke jeg om de er de groveste eller de pinglete demperene han kommer med Og aner du sånn ca hvilken pris jeg kan rekne med å måtte betale? Cars are God's apology for women.
Loffen Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 (edited) De er svarte, og har gummibelg også over stanga, så den ser "lukket" ut, og den er skikkelig grov... Helt vanlig form, men du klarer nok ikke ta rundt den med en hånd om du ikke er stooor i neven... hehe... Dessuten vil du ikke ha mulighet til å klemme den sammen selv med full kroppsvekt... Den er STIV... Om de ikke er klar over det, burde du slippe unna med etpar hundrelapper... Hos Ford koster de 3tusen pr stk... Og de er faktisk verdt pengene spør du meg... Edited December 27, 2009 by Loffen -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Skogsfisk Posted December 27, 2009 Author Posted December 27, 2009 (edited) De er svarte, og har gummibelg også over stanga, så den ser "lukket" ut, og den er skikkelig grov... Helt vanlig form, men du klarer nok ikke ta rundt den med en hånd om du ikke er stooor i neven... hehe... Dessuten vil du ikke ha mulighet til å klemme den sammen selv med full kroppsvekt... Den er STIV... Om de ikke er klar over det, burde du slippe unna med etpar hundrelapper... Hos Ford koster de 3tusen pr stk... Og de er faktisk verdt pengene spør du meg... Uki Tusen takk for hjelpa Forresten! Er det det samme hvilken årsmodell Scorpio'en er? Og hvordan er det med fjærer fra Scorpio? Edited December 27, 2009 by Skogsfisk Cars are God's apology for women.
Loffen Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Der er jeg ikke helt sikker, men den jeg tok de fra var vel 93 modell trur jeg.. Iallefall ikke "froskescorpioen"... Med disse demperene trenger du ikke tenke mere på fjærer... Bare bruk de originale du... Med min sierra stv kjørte jeg med Cosworth senkefjærer og sachs dempere foran, og originalfjærer og scorpio dempere bak... Beste oppsettet jeg har hatt på noen stv... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Skogsfisk Posted December 28, 2009 Author Posted December 28, 2009 (edited) Da satser jeg på 93 mod. og Sierraen min er 93 mod. og, skjønner du Jeg kommer nok til å ha originaldempere med kappa fjærer framme. Sachs-dempere og Cosworth-fjærer koster vel littegrann mer enn det jeg er tenkt til å bruke på bilen Edited December 28, 2009 by Skogsfisk Cars are God's apology for women.
Recommended Posts