Jump to content

Rockford T30001bd ++


Stianwang

Recommended Posts

Diverse anlegg selges pga fallende interesse..

 

Rockford T30001bd LITE brukt = BUD

 

Dette er en ekstremt stor og kraftig forsterker !!!

 

Den har fått endel riper grunnet noe som lå oppå den og skrapet frem og tilbake, men kan om ønskelig lakkes profft før salg !

 

Orginal enbalasjen følger med

--------------------------------------------------------------------------

 

 

Stinger Kondensator selges=BUD

 

Lik som denne= http://images.gittigidiyor.com/2256/STINGE..._22565433_0.jpg

-------------------------------------------------------------------------

 

 

1stk Pioneer TS-W3002D4 =BUD (har egentlig 2stk men ønsker helst å beholde den ene visst det ikke kommer inn ett bra bud på begge 2 med kasse, er skikkelige porter i kassa )

 

Alle tingene befinner seg i Arendal

 

Jeg kan nåes på PM eller på 45403539

Link to comment
Share on other sites

Regner ikke med at det var noe interesse for bilder siden du ikke svarte på pm ;)

 

 

Jo, jeg er meget int ! :)

 

Men har desverre ikke kamera tlf atm, siden min er på rep og har en billig reserve tlf uten fargeskjerm nå :(

 

 

 

Men kan godt uploade et par bilder på forumet her ;D

 

 

 

 

Regner ikke med at det var noe interesse for bilder siden du ikke svarte på pm ;)

 

 

Jo, jeg er meget int ! :)

 

Men har desverre ikke kamera tlf atm, siden min er på rep og har en billig reserve tlf uten fargeskjerm nå :(

 

 

 

Men kan godt uploade et par bilder på forumet her ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jo, jeg er meget int ! :)

 

Men har desverre ikke kamera tlf atm, siden min er på rep og har en billig reserve tlf uten fargeskjerm nå :(

 

 

 

Men kan godt uploade et par bilder på forumet her ;D

 

 

 

 

 

 

 

Jo, jeg er meget int ! :)

 

Men har desverre ikke kamera tlf atm, siden min er på rep og har en billig reserve tlf uten fargeskjerm nå :(

 

 

 

Men kan godt uploade et par bilder på forumet her ;D

 

 

Forsterkeren ser igrunnen ut som alle andre av samme typen.... Ingen interesse for denne ??

Link to comment
Share on other sites

Det er kanskje ikke så rart at det ikke er store interessen for denne forsterkeren... Det er jo i utgangspunktet en overprisa rockford forsterker det er snakk om, og når du da forlanger 5K for en brukt forsterker, så er det ikke så rart, med tanke på at man fint får en like kraftig forsterker NY for 5K ;)

 

Å kjøpe RF produkter er som å kjøpe en ny kia, det ramler så ****** i pris så fort du tar det ut av forretningen.

Link to comment
Share on other sites

Det er kanskje ikke så rart at det ikke er store interessen for denne forsterkeren... Det er jo i utgangspunktet en overprisa rockford forsterker det er snakk om, og når du da forlanger 5K for en brukt forsterker, så er det ikke så rart, med tanke på at man fint får en like kraftig forsterker NY for 5K ;)

 

Å kjøpe RF produkter er som å kjøpe en ny kia, det ramler så ****** i pris så fort du tar det ut av forretningen.

Sporer av her, men med 8 års garanti tror jeg ikke kia er rette og sammenligne med her :)

Link to comment
Share on other sites

Det er kanskje ikke så rart at det ikke er store interessen for denne forsterkeren... Det er jo i utgangspunktet en overprisa rockford forsterker det er snakk om, og når du da forlanger 5K for en brukt forsterker, så er det ikke så rart, med tanke på at man fint får en like kraftig forsterker NY for 5K ;)

 

Å kjøpe RF produkter er som å kjøpe en ny kia, det ramler så ****** i pris så fort du tar det ut av forretningen.

 

Visst du får en ny like kraftig forsterker for 5k så vil jeg gjerne se link ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Det er kanskje ikke så rart at det ikke er store interessen for denne forsterkeren... Det er jo i utgangspunktet en overprisa rockford forsterker det er snakk om, og når du da forlanger 5K for en brukt forsterker, så er det ikke så rart, med tanke på at man fint får en like kraftig forsterker NY for 5K ;)

 

Å kjøpe RF produkter er som å kjøpe en ny kia, det ramler så ****** i pris så fort du tar det ut av forretningen.

 

jeg har enda ikke sett du komme med en link til en like god forsterker for 4k ??

Link to comment
Share on other sites

Greit nok var jo 5000,- litt dyrt for en brukt monoblokk av denne typen men man får det man betaler for. Å når man alikavell har sklidd helt ut her så kan du få ett eksempel på en grei monoblokk som man virkelig betaler alt for lite for :P

Denne blei forresten målt 2489w RMS på 1 ohm og koster 1/5 del av ny pris på den RF monoblokka.

 

Hvor mange Farat er den kondensatorn på? Pris?

Edited by tonyku

-91 535i Turbo

-94 530i delebil

-98 E36 Touring

Link to comment
Share on other sites

ja. men den forsterkeren på linken fuker ikke som dregg en gang. hjelper ikke lese att det står 2489 w rms på en forsterker. har en magnat her som det står 2000w rms på. men står 20 amper sikring og litt enkelt reinestykke så vill den sikringen ryke på 280 w i en ohm og ca 100 w i 4 ohm. men for all del, løp og kjøp..

 

foresten, jeg har handla denne forsterkeren med kondensator og alt

Edited by Cossyman85
Link to comment
Share on other sites

ja. men den forsterkeren på linken fuker ikke som dregg en gang. hjelper ikke lese att det står 2489 w rms på en forsterker. har en magnat her som det står 2000w rms på. men står 20 amper sikring og litt enkelt reinestykke så vill den sikringen ryke på 280 w i en ohm og ca 100 w i 4 ohm. men for all del, løp og kjøp..

 

foresten, jeg har handla denne forsterkeren med kondensator og alt

 

Gratulerer med nytt annlegg da :)

Viss du søker litt på youtube er det en som tester monoblokker fra Pioneer, Alpine, RF, Sony, Ground Zero osv. Bare store merker. Så setter han dem opp mot en Hifonics og resultatet kan du jo sjekke selv....

-91 535i Turbo

-94 530i delebil

-98 E36 Touring

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Greit nok var jo 5000,- litt dyrt for en brukt monoblokk av denne typen men man får det man betaler for. Å når man alikavell har sklidd helt ut her så kan du få ett eksempel på en grei monoblokk som man virkelig betaler alt for lite for :P

Denne blei forresten målt 2489w RMS på 1 ohm og koster 1/5 del av ny pris på den RF monoblokka.

 

Hvor mange Farat er den kondensatorn på? Pris?

 

 

 

 

sånn til info så leverer 30001bd sånn ca 4000rms i 1ohm og er stabil helt ned til 0,5 ohm dvs ennå mere effekt,

og hvis du kjenner på vekten av denne forsterkeren og sammenligner litt, og tenker deg litt om, så skjønner du nok at skal du spille lenge og høyt med så lav motstand, ja da blir det mye varme, og vanvittig mye belastning på interne komponenter, dette har jeg holdt på med i flere år nå, og har en rekke med premier fra DBdrag. en billigforsterker funker dårlig når man begynner å belaste det.

jeg kjøpte en dynabel monoblokk med påståtte 2500WRMS i 1ohm, det vil si massevis av kraft til å drive 3 stk 12" RF HX2 subber, men neida etter inspilling varte forsterkeren sånn ca 15 sekunder uten firkantpulser, før den tok kvelden, + at det spilte høyere og bedre med en RF forsterker på 400WRMS, da tenker jeg litt på kvaliteten spesielt nå RF forsterkeren er vesentlig tyngre enn den jalla dynabel forsterkeren, Kjøper man RF så får man KVALITET, men men de som tror noe annet får bare prøve selv og ikke høre på de som har prøvd dette før

Takk for meg.

 

ps dette var ikke for å starte en diskusjon men bare for å rettlede litt her..

Edited by Gompie

1996 Mondeo 4x4 clx Prosjekt 332HK og 393NM på hjula

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=16524

2003 Audi A4 1,9tdi Quattro S-Line

2008 VW Caddy 1,9tdi

198? Mercedes 190E Zetec Turbo :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...