Jump to content

Svakt lys med xenon kit


Guest drezz

Recommended Posts

I Oktober monterte jeg xenon-kit i nærlysene på min Celica T23 og var strålende fornøyd med lysene (H7 6000k kit).

Men i går kom jeg tilbake fra 5 ukers ferie i Thailand, og jeg oppdaget at lysene er ikke slik de var før. Nå er plutselig lysene så svake at gamle biler med halogen pærer har kraftigere lys :o

 

Noen som har opplevd lignende eller har anelse om hva som kan ha skjedd?

 

Kittet til nærlysene er bestilt fra VVME, mens kittet jeg har i langlysene er halvannet år gammelt og fungerer like bra enda (annet merke)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Prøvd å bytte både pærer og ballaster, samt koble de direkte på batteriet, men ingenting ser ut til å hjelpe :(

Begynner å frykte at reflektorene plutselig har tatt kveld selv om det virker rart. Skal enda prøve å bytte tilbake til vanlig halogen pære og se

Link to comment
Share on other sites

Kan være reflektorene ja, er dem ikke helt 100% fra før av så liker dem ikke xenon særlig godt : \

 

hvorfor skal ikke reflektorene ikke like xenon? er selv klar over at lysbilde blir feil med xenon pærer i halogen lykter, men xenon gir mye mindre varme enn halogen pærer. så jeg ser ikke hva slags skade reflektorene får av xenon.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...