Jump to content

Ford Scorpio 2.0i CL 89 mod [bilen er skrotet. tråden kan stenges]


Sierrarune

Recommended Posts

Ford Scorpio 2.0i selges som delebil da råden ville titte litt på undersiden av motoren. Bilen mangler ledningsnett og innsug og framfanger men ellers er alt med. Bilen vart startet med og ribbe litt men har alt av delene som er tatt av liggende. Da er det snakk om lykter og bakfanger og slike ting. Bilen er ikke registrert og har stått avskiltet siden 2007. Er ikke noe heftelser på den. Tror heller ikke det skal være så mye rust på den bortsett fra i ene framskjermen. Så fult mulig karrasoriet er et bra prosjekt også. Jeg ønsker helst ikke og selge den i deler da bilen står hos en kompis av meg og jeg har ikke rygg til og skru får tiden! Alt av deler som er plukket av følger med. Følger også med en søppelpose med deler som noen caliptere og litt bremser og clutcher og baklykter og litt forsjellig. Har både sotede og ikke sotede baklykter til den.

 

Bilder kan sendes ved ønske. Bilen må bort da den står hos en kompis av meg og tar plass og jeg ikke har sjangs til og frakte den til skrapen.

 

Selges får 1500kr eller bud. Kan også ta deler til Sierra i bytte.

 

Selger: Jan Rune Støyva.

Bosted: 6826 Byrkjelo men bilen står på Sandane.

Telefon nummer: 95800934.

E-mail: jan_mans1@hotmail.com

 

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdIte...fied=1266687100

Edited by Sierrarune

Ford Sierra 2.0i DOHC 1993 (vinterbil/bruksbil)-

Opel Omega 2.0i LS 1990 (prosjekt)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dette er nok combi :P

men vist du er interisert så kan du godt komme og hente den får 750kr om det høres rimeli ut? :P

Her kommer noen gamle bilder av den ihvertfall. Den står litt sånn smått demontert får fangere og lykter og litt slikt, men det følger med. Eneste så ikke følger med er bensinpumpe og el nett og innsug.

RS leppa og felgene på ene bilde følger ikke med da leppa er en kompis som har og felgene er solgt.

 

53830_1_.jpg

 

DSC04440-1.jpg

 

DSC04442-1.jpg

Edited by Sierrarune

Ford Sierra 2.0i DOHC 1993 (vinterbil/bruksbil)-

Opel Omega 2.0i LS 1990 (prosjekt)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...