Jump to content

Ford sierra 2.0i Ohc Selges (NÅ MED BILDER)


Guest bmweee

Recommended Posts

Ford Sierra 2.0i Ohc 87 mod selges kjapt!

 

Bil ble eu godkjent 17.11.08 og er godkjent fram til 31.01.11

 

Bilen er da opprinnelig en 87 mod is, men har byttet til helt standard 2 liter ohc motor.

Motor som står i nå har gått 123 000 km og ble plukket fra en 89 mod sierra.

Km på bil er noe usikkert, men rundt 220 000 ifølge forrige eiger.

 

Ellers er bilen helt ok, litt smårust her og der, stygg bakfanger, ble lakkert kvit i fjor høst, opprinnelig rød med grå fangere, originalsota baklys og kvite blinkers framme;)

 

Bilen har forøvrig hatt jevnlige service++ hos autoforum i florø, igjennom forrige eiger.

 

Bilen selges som evnt delebil eller rep prosjekt då motor ikke vil gå normalt, virker til at den får for mye bensin rett og slett.

Har ikkje tid eller interesse til å drive på med denne bilen da eg har 2 andre prosjekt som tar mye tid.

 

Ring å spring..snøen er ikke borte enda:)

 

Ellers har eg endel deler liggende, som f.eks komplett bakstilling, pakninger til dører etc..

 

Ring gjerne for kjappere svar da eg ikkje er såå ofte online.:)

 

Tlf Nr: 91124665

 

 

Holder til i Sogn og fjordane, Svelgen

 

Kan gjerne sende bilder..da eg ikke fikk til å legge inn her..

 

 

 

Kom gjerne med bud eller lignende, ser for meg rundt 4 k for bilen som den står..

Edited by bmweee
Link to comment
Share on other sites

Dette er en Sedan rekner jeg med??

 

Står at det er en original IS..

 

Har aldri sett en sedan som har vært en IS, så da regner jeg med det er en combicoupe eller coupe.

 

Bilen er da opprinnelig en 87 mod is, men har byttet til helt standard 2 liter ohc motor.

 

Er det noen forskjell på en standard 2 liter motor og en "IS" motor da?

Link to comment
Share on other sites

Ja,sant....Tenke ikke vettu.

 

Men, for min del er det bare interessant om det er en 3 dr.....Me,det sier ikke annonsen...

 

Heisann, beklager å ikke ha fått me dette, er da en combi:)

Link to comment
Share on other sites

sånn forresten, er dette sedan eller combi eller stv? :)

 

EDIT: Las litt lenger oppe at det var combi nå så da vet jeg det :) Misstenker dette er en hvit om jeg ikke tar feil? hadde i tankene får en stund siden og kjøpe en hvit ut i svelgen men kom over en annen bil noe jeg angrer på nå hehe. Rekner med det er den bilen? :) får vist det er den bilen da har jeg noen bilder som jeg fikk av den så jeg kan legge inn her om det er av interesse :)

Edited by Sierrarune

Ford Sierra 2.0i DOHC 1993 (vinterbil/bruksbil)-

Opel Omega 2.0i LS 1990 (prosjekt)

Link to comment
Share on other sites

Stemmer at det er den bilen da ja, husker det du handlet deg opel istedenfor faktisk:)

 

Men kunne godt lagt ut bilder om du hadde gidda ja;)

 

Er forresten byttet motor i den siden eg snakket me deg da, har jo brukt bilen endel osv..men etter eg var borte i juleferien har ikkje den ville startet og gått skikkelig siden..

Link to comment
Share on other sites

hehe ja handlet desverre skropel istedenfår <_< så motor er byttet etterpå ja :P ja den andre sang vel så og si på sitt siste vers :P

 

Men her kommer noen bilder :)

 

DSC00122.jpg

 

DSC00124.jpg

Ford Sierra 2.0i DOHC 1993 (vinterbil/bruksbil)-

Opel Omega 2.0i LS 1990 (prosjekt)

Link to comment
Share on other sites

ja, kakla godt på tomgang i 30 min før eg skulle flytte bilen og etter 5 meter med litt hjulspinn på grusen låste heile motorn seg..;)

 

Så no står det anna motor i ja,

 

takk for bilder btw:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...