sierraTIC Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Hei, får meg bil lappen neste uke, så har jeg fått meg en ford granada som jeg ska hente i oslo så er det noen som kan pliz hjelpe meg med å hente bilen? eller at jeg kan låne bilen deres, har en sjofør med lastebil lappen som ska kjøre. Jeg bor i vestfold Re kommune. 93292099 mvh Espen
Cosworth Racing1 Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Hei, får meg bil lappen neste uke, så har jeg fått meg en ford granada som jeg ska hente i oslo så er det noen som kan pliz hjelpe meg med å hente bilen? eller at jeg kan låne bilen deres, har en sjofør med lastebil lappen som ska kjøre. Jeg bor i vestfold Re kommune. 93292099 mvh Espen Hjelper lite med lastebil-lappen for å kjøre bilhenger 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
sierraTIC Posted March 11, 2010 Author Posted March 11, 2010 Hjelper lite med lastebil-lappen for å kjøre bilhenger han har lappen på stor henger også serru te bil
sierraTIC Posted March 15, 2010 Author Posted March 15, 2010 Ingen som kan låne meg en varebil i et par timer?
Recommended Posts