cossiemk1 Posted March 19, 2010 Posted March 19, 2010 (edited) Er det noen som har en tegning over hele bakakselen til en 90 mod sierra 2.0i ohc??Jekket opp bilen i dag og røsket i hjulet. Og da var det go slakk ut og inn, men når jeg vrir på akselen, så kommer det knaselyder som høres ut som de kommer fra klokka.Så da lurer jeg på om det er et lager i den enden av drivakselen også? Edited March 19, 2010 by cossiemk1
cossiemk1 Posted March 19, 2010 Author Posted March 19, 2010 (edited) Ok, regner med at lagerene er defekte, iom at jeg kan bevege hjulet ut og inn/høyre venstre.Men er det derfor jeg hører knaselyden inne ved klokka? blir vel fort det hvis det innerste lageret er defekt? Fant et sett hos mekonomen, og det er vel både yttre og indre lager? Artikkelnr: 07-5234Var jo ikke billig for 2 lager, men det er kanskje det billigste som er å finne her i landet? Eller går det ann å kjøpe SKF lager eller lignende, etter mål? Edited March 19, 2010 by cossiemk1
cossiemk1 Posted March 22, 2010 Author Posted March 22, 2010 Trenger jeg noen tegninger på hvordan dette skal settes sammen, eller skjønner jeg det når jeg tar det fra hverandre?
Recommended Posts