MrFord Posted April 9, 2010 Posted April 9, 2010 Min kone var ute å kjørte idag og i Nannestad(mot maura) så dro ho nedi en litt får brå dump i vegen, resultatet er at ene bakpotta på mondeoen faktisk løsner pga skadene. Så hvem og hvor skal jeg sende en sikkelig sint mail? Er for ****** at de ikke kan sette opp skilt der. Det var vegarbeid der det hullet var og det var satt opp skilt om small veg.Så hvem skal jeg sende sinna mail til? “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
kai-f250 Posted April 9, 2010 Posted April 9, 2010 så lenge det var veiarbeid har du vell ikke så veldi mye å ver sinna for... kjøre etter forholda er noe som heter... 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest
Kverna Posted April 9, 2010 Posted April 9, 2010 De har en viss periode å fikse problemet på etter det har blitt rapportert. Er det ikke fiksa før tiden er ute, og du kjører i hullet, så kan du kreve erstatning. Mener perioden de må ha fiksa det iløpet av er 24 timer Min fotoblogg
Recommended Posts