Jump to content

Senkesett


Sirræva

Recommended Posts

Man får nå ikkje dei same kjøre egenskapen med senke fjærer som med coilovere kor man kan juster høyde og stivhet.

Monterer man bare senkefjærer bak vil ikkje orginal demperene holde følge med fjærene og bilen kan hope bak i svinger

Edited by Dr. Crazy
Link to comment
Share on other sites

Man får nå ikkje dei same kjøre egenskapen med senke fjærer som med coilovere kor man kan juster høyde og stivhet.

Monterer man bare senkefjærer bak vil ikkje orginal demperene holde følge med fjærene og bilen kan hope bak i svinger

 

heilt sant! Derfor eg er på jakt etter coilovers!

 

Men 6 laken vert litt mykje å spandera på ein bil som eg betalte 1500 for :P

Link to comment
Share on other sites

Med det som utgangspunkt så er det kun brukte senkefjører dom duger...

 

joa, men so va planen å bygge turbo på driten og :P DOCH motor er på plass, skal nøste opp i motornette i donorbilen(scorpio 93) i helga. so kansje det vert motor bytte til uka.

 

So eg må vel berre spandere coilovers på bilen.. Men motor fyst :D Tenkte kansje nokon hadde gamle coilovers liggande, gjer ikkje noko om dei ikkje er i tipp topp stand. litt lekasjer og sånt høre berre heima på ein gammal sierra. hehe

Link to comment
Share on other sites

Vis du kjøper coilovere med lekasje så har du ikkje coilovere lengre

 

Går ann å overhale veit du. Bytte O-ringer og oljetettinger. Har ein kompis som sendte bilen sin på tectyl, og dei spraya coilovers og alt. so der rauk to av demparane på veg heim. han demonterte og overhalte demparane. og no e dei gode so ny.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...