Guest 90hansi90 Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 (edited) vurderer å selge min ford eskort rs turbo. har stått hele vinteren paga toppen vart total resturert går som ei klokke. er noe småplukk på bilen. 98% rustfri. bare å spør . bilen går ikke for under 22000 kom me bud. ...... i daglig bruk! Edited July 5, 2010 by 90hansi90
lbergland Posted August 25, 2011 Posted August 25, 2011 vurderer å selge min ford eskort rs turbo. har stått hele vinteren paga toppen vart total resturert går som ei klokke. er noe småplukk på bilen. 98% rustfri. bare å spør . bilen går ikke for under 22000 kom me bud. ...... i daglig bruk! Har du bilder av bilen? Hva mener du med småplukk?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now