Jump to content

Understell

Recommended Posts

Guest Vecon
Posted

Har is bak stilling liggenes , med skive brems og abs , tror også det er sperre på den , holder denne til 200 hester i en is eller må jeg ha cosworth bak stilling ? :D

Posted
Har is bak stilling liggenes , med skive brems og abs , tror også det er sperre på den , holder denne til 200 hester i en is eller må jeg ha cosworth bak stilling ? :D

såvidt jeg vet så kom ikke is`n med skiver bremser bank og diff-brems.

den bakstillinga kan være fra xr4i/xr4x4.

Guest fåården
Posted

is med abs kom med skiver bak!

Guest Kriztian
Posted

Må bare henge meg opp i "topic'-overskirften", se på den en gang til:

*understell, TRENGER jeg??*...

Svar på det spørsmålet er JA. Understell er en vesentlig del av bilen og mangel på ett slikt vil føre til dårlige, for ikke å si ingen kjøreegenskaper i det hele tatt! Så vidt meg bekjent har understell vært standardutstyr på alle biler fra tidenes morgen (kanksje med untak av en og annen citröen???)...

Kveruli kverula - flisespikking gjør meg glad! GOD PÅSKE!

Guest Vecon
Posted
Må bare henge meg opp i "topic'-overskirften", se på den en gang til:

*understell, TRENGER jeg??*...

Svar på det spørsmålet er JA. Understell er en vesentlig del av bilen og mangel på ett slikt vil føre til dårlige, for ikke å si ingen kjøreegenskaper i det hele tatt! Så vidt meg bekjent har understell vært standardutstyr på alle biler fra tidenes morgen (kanksje med untak av en og annen citröen???)...

Kveruli kverula - flisespikking gjør meg glad! GOD PÅSKE!

Blåss i i topic en du , svar heller på spørsmål nedenfor . Tåler I S diffrensial en og driv akselene 200 hester ? . God påske til og ! :rolleyes: ;)

Guest ykarlsen
Posted

Alt holder som regel, bare kjørestilen er rett! :rolleyes: