Cosworth_ftw Posted August 14, 2010 Posted August 14, 2010 (edited) Tenkte å skifte ut bla den originale oljeslangen til turbo cosworth4x4 <- med Earl sine koblinger,noen her som har peiling på dimensjoner og hvor jeg bør handle? Edited August 14, 2010 by Cosworth_ftw
Cosworth Racing1 Posted August 14, 2010 Posted August 14, 2010 Tenkte å skifte ut bla den originale oljeslangen til turbo cosworth4x4 <- med Earl sine koblinger,noen her som har peiling på dimensjoner og hvor jeg bør handle? Summit er billig!! Men skal du bare ha to koblinger lønner det seg nok ikke å kjøpe det fra Statene.. Bergen Bilelektronikk skaffer ganske kjapt dette isåfall. Når det gjelder str må du nesten bare finne ut hvilken dimensjon du har nå, hvis du skal ha tilsvarenede det. Der har Summit en genial online-chat hvor du kan spørre om alt mulig. Så spør du etter hvilke koblinger du skal bruke til en slange som er f.eks 3 cm tjukk, så finner de det ut for deg 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
cossie 86 Posted August 16, 2010 Posted August 16, 2010 www.koblinger.no 1986 sierra cosworth vingebil
Cosworth_ftw Posted August 16, 2010 Author Posted August 16, 2010 Når det gjelder str må du nesten bare finne ut hvilken dimensjon du har nå, hvis du skal ha tilsvarenede det. Der har Summit en genial online-chat hvor du kan spørre om alt mulig. Så spør du etter hvilke koblinger du skal bruke til en slange som er f.eks 3 cm tjukk, så finner de det ut for deg hvordan er det med tykkelsen på olje til turbo slangen då?noe problem å gå opp en dim f.eks??
Cosworth Racing1 Posted August 16, 2010 Posted August 16, 2010 hvordan er det med tykkelsen på olje til turbo slangen då?noe problem å gå opp en dim f.eks?? Den er vel allerede ganske liten stemmer ikke det? Tror jeg har AN-3 koblinger på min. Men for min del er det ikke vits å gå noe mer opp i dimensjon, fordi restriktoren som står på turboen regulerer hvor mye olje den skal ha. Og det er ikke mye 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Recommended Posts