Anders Posted March 27, 2005 Posted March 27, 2005 Hmm.. fikk en sånn fin ide om å bruke mk2 speedo på min mk1 etter som at de ser mye bedre ut.. og at de ender på 240 isteden for kjipe 220.. Noen erfaringer rundt dette.. litt lodding går bra Mvh Anders Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
Guest Ford Gnomen Posted March 27, 2005 Posted March 27, 2005 Bolt-on stort sett, vil kanskje få misvising av fart pga. utveksling i kasse og forskjellig.
Torp Racing Posted March 27, 2005 Posted March 27, 2005 Bolt-on stort sett, vil kanskje få misvising av fart pga. utveksling i kasse og forskjellig. må bytte ut en kontakt!!!!den kontakten som passer sitter på 89 mod
Guest SierraXenon Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Godag.. Jeg byttet mitt gamle instrument panel som sto på min 83mod, til et panel som sto på en mk2 is. D gikk fint men jeg måtte bytte kontakt fra mk1 til mk2, men ikke alle ledningene hadde samme farve, men d var bare å prøve. Nå fungerer d fint, speedometere er rett..
Recommended Posts