Guest Expl0rer^ Posted March 27, 2005 Posted March 27, 2005 heisann, har et problem på min 3 dørs 86 mod, speeden henger sef av og til og ikke bare litt, no ****** får det satans turtallet er nesten litt flaut og kjøre med, så når jeg skal daue bilen går det så vidt har den på tomgang med "4-5k" turtall når nøylen er i , og bilen rykker som **** så kommer det et satans smell i fra eksosen osv, noen som har vært ute for det her? redd hele motoren skal smelle jo!
cossie_storm Posted March 27, 2005 Posted March 27, 2005 forgasser?smør fjøra som sitter på gasseren. følg stanga som går fragass vaieren. sitter 1 fjør på hver side av forgasseren. smør disse Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Guest Expl0rer^ Posted March 27, 2005 Posted March 27, 2005 gasser ja, tenkte og smøre den ja, fikk det tipset av en kompis, men også dårlig tein på clutch det? trodde jeg hadde hørt det ett eller annet sted:S
Guest Excaliburzz Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 At bilen tenner etter at du har slått av tenningen vil jeg tro skyldes (som cossie_storm sier) treghet i systemet, altså at noe henger.Prøv å få smurt opp alt av koplinger og se, skal tro det vil bli likere da. Mvh. Kim Henriksen
Recommended Posts