Jump to content

Orginal 4x4 Sierra Cosworth selges


2.8i TIC

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

ja det er di fæleste felgene jeg iafall noen gang har sett på en cosworth.hadde faktisk vert bedre å hatt stålfelger på .

 

fått på orginal hjul eller noen andre fine hjul så hadde det blitt mer øyefang for folk..,nå lyser det bare jalla lang vei.det synes iallefall jeg.og tydeligvis flere..så man får ta det som ett tips:)

Link to comment
Share on other sites

ja det er di fæleste felgene jeg iafall noen gang har sett på en cosworth.hadde faktisk vert bedre å hatt stålfelger på .

 

fått på orginal hjul eller noen andre fine hjul så hadde det blitt mer øyefang for folk..,nå lyser det bare jalla lang vei.det synes iallefall jeg.og tydeligvis flere..så man får ta det som ett tips:)

 

hehe takker, var et dårlig kjøp jeg gjore de felgene. var på dekk senteret og skulle ha sånn felg pakke også ringte de dagen etter på og sa de ikke fikk tak i de jeg skulle ha men de hadde noen som var like. så var jeg å hentet de og kikket ikke på senter koppen føre jeg kom hjem.

- 88 Ford sierra ist busbil ;)

- 90 Ford sierra cosworth 4x4 :D http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24271376

- 98 Audi A3

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...