Jump to content

Trenger lokk/deksel til fordeler.


Minibønna

Recommended Posts

Hei

Er på utkikk etter et lokk for å sette på fordeleren, ikke fordelerlokk med pluggledningsuttak!

Jeg skal kun bruke fordeleren pga at sync sensoren sitter i den men skal bruke eget tenningsopplegg.

Dermed er jeg ute etter et lokk som kun skal dekke for vann og støv. Har sett dette på nettet tidligere men nå når jeg trenger det finner jeg det selvfølgelig ikke. Er det noen som kan hjelpe meg å finne et slikt et? :)

Motor uten turbo SUGER!

Link to comment
Share on other sites

86 Sierra RS Cosworth

75 Ford Taunus 2d 2,0ist "under construction"

79 Mercedes 309d

10 Renault Laguna

12 Ford Mondeo Titanium 2.0tdci

Link to comment
Share on other sites

 

var en av de linkene der virus,eller "virus"? poppet plutselig opp en milliard vinduer når jeg trykket på link :blink:

Edited by Cosworth_ftw
Link to comment
Share on other sites

Hei

Er på utkikk etter et lokk for å sette på fordeleren, ikke fordelerlokk med pluggledningsuttak!

Jeg skal kun bruke fordeleren pga at sync sensoren sitter i den men skal bruke eget tenningsopplegg.

Dermed er jeg ute etter et lokk som kun skal dekke for vann og støv. Har sett dette på nettet tidligere men nå når jeg trenger det finner jeg det selvfølgelig ikke. Er det noen som kan hjelpe meg å finne et slikt et? :)

 

Jeg har fått laget meg et lokk. Ganske enkelt å lage. Mål diameteren, så lager du en rund boks som er cirka 6-7 cm høy. Bare å sette den over fordeleren, og skru den fast i et av de to hullene som er der fra før :)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...