zetobbec Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 (edited) Har som topic sier; Ett pent baksete til IS, (sete og rygg) passer både 3 og 5 dørs sierra. 400.- Ei pen vingebilvinge, ganske reel kopi, i glassfiber. 1000.- Bror min som sitter med delene, Han bor i Skien, Telemark Trygve98689096 Edited April 4, 2011 by zetobbec Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
Akselander Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 3 og 5 dørs setene er nok ikke helt lik. 5-dørs sittedelen er kortere enn hos 3-dørsen mener jeg på. '87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90) '83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)
zetobbec Posted April 6, 2011 Author Posted April 6, 2011 3 og 5 dørs setene er nok ikke helt lik. 5-dørs sittedelen er kortere enn hos 3-dørsen mener jeg på. Setene kom fra en 3dr og ble montert i en 5dr. Flott med innspill. kan godt være de er forskjellige i passform, men passet hvertfall om hverandre.. Hadde forundret meg om Ford hadde giddet å lage mer enn de trengte... Vinga ble solgt igår. -Torbjørn Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
Akselander Posted April 6, 2011 Posted April 6, 2011 Okay.. Ser bare på ène IS'n jeg har stående så mangler det noen cm for å strekke helt til enden. Kikka ikke så nøye over det da jeg henta og parkerte bilen, bare falt meg inn i farta at det måtte ha vært fra en 5-dørs eller noe.. '87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90) '83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)
zetobbec Posted April 7, 2011 Author Posted April 7, 2011 Okay.. Ser bare på ène IS'n jeg har stående så mangler det noen cm for å strekke helt til enden. Kikka ikke så nøye over det da jeg henta og parkerte bilen, bare falt meg inn i farta at det måtte ha vært fra en 5-dørs eller noe.. Okay. Takk for info. Bror min har hatt det i sin 5 dørs kombisierra uten glipe i sidene. Vi kan jo spørre han her hva han har gjort i 5 dørern sin med baksetet han hentet fra vingebil da:) : http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61879-godkjent-ombygd-lik-som-sierra-cosworth-2wd/ kan være mulig jeg tar feil, som sagt. - Torbjørn Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
zetobbec Posted May 25, 2011 Author Posted May 25, 2011 Alle deler er solgt. Tråden kan stenges Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
Recommended Posts