Nordahl Tuning Posted June 1, 2011 Posted June 1, 2011 Bilen er egentlig grei men må rustsveises i kanalene og må bytte skiver og klosser foran. Den er heller ikke EU-godkjent og årsavgiften er ikke betalt.Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal fikse den eller hugge den, kommer litt an på om jeg får solgt noen deler osv.Bilen er helt komplett, jeg har også takspoiler til den, tre sett med hjul både alu og stål, div ekstra panser og dører fra delebiler osv.Husker ikke akkurat km-standen på den men mener den er ca 220-230.000 km. Bilen har sentrallås, AC, frontfanger med tåkelys, el seter, el vinduer, hundegitter, rollo. Det skal ikke være noen enorm jobb å få den i stand igjen men tiden strekker rett og slett ikke til og jeg har lyst på nyere bil. Bilen står på Lindeberg i Sørum (Akershus) mitt nr er 94003190, send helst mail eller sms. Bilen er egentlig grei men må rustsveises i kanalene og må bytte skiver og klosser foran. Den er heller ikke EU-godkjent og årsavgiften er ikke betalt.Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal fikse den eller hugge den, kommer litt an på om jeg får solgt noen deler osv.Bilen er helt komplett, jeg har også takspoiler til den, tre sett med hjul både alu og stål, div ekstra panser og dører fra delebiler osv.Husker ikke akkurat km-standen på den men mener den er ca 220-230.000 km. Bilen har sentrallås, AC, frontfanger med tåkelys, el seter, el vinduer, hundegitter, rollo. Det skal ikke være noen enorm jobb å få den i stand igjen men tiden strekker rett og slett ikke til og jeg har lyst på nyere bil. Bilen står på Lindeberg i Sørum (Akershus) mitt nr er 94003190, send helst mail eller sms. Klarte å legge ut annonsen på feil sted, kan den flyttes til deler selges?
Recommended Posts