Vidala Racing Posted June 29, 2011 Posted June 29, 2011 Som overskriften sier har jeg fått en feil i elnettet på bilen min. Det som skjedde var at jeg ikke fik startet bilen etter en kjøretur, det eneste som skjedde når jeg vrei nøkkelen rundt var at et rele klikket av og på. Og når jeg fikk trilla den i gang så gikk bilen het fint men alt av strømm inne i bilen virket, helt til jeg brukte fjærnlys.Når jeg brukte fjernlys forsvant alt av lys inne i bilen, men det kom tilbke etter et par sekunder. Så det som skjer er at styrestrøm blir borte i det sekundet jeg skifter til fjernlys, både når jeg skifter til fast stilling og når jeg bruker lyshornMålte også den ene ledern på plusspolen og der var det kortslutning, men da jeg kopla ut den så fikk jeg ikke trillstarta bilen engang. Hvis det er noen som vet no hadde det vert flott #mer kommer Daelim Roadwin 125 2006 (Solgt)Honda XL125 1982 (Prosjekt)Ford Sierra Stv 1987 2L Ohc Gasser (solgt)Ford Scorpio Stv 1994 DOHC (Solgt)Opel Vectra sedan 1998 1,8 16v (Solgt)Ford Sierra Combi 1991 1.8 TD,I (Solgt)Opel Kadett c 4Dørs Sedan 1975 1.2LMercedes w210 290TDT 1997Ford Sierra 1993 Sedan DOHC (Prosjekt)
Recommended Posts