Guest mr_doodee Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 får kjøpe en sedan clx med automatgirkasse. er det sperr på disse? hvor mangen %sperr i såfall? min er en vanlig cl. alt utvendig på clxen er knust. men er det noen deler som er bedre på denne enn på vanlig cl?sånn at eg kan bytte over? finere dashbord på de? DooDee
Guest Pjuker`n Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 får kjøpe en sedan clx med automatgirkasse. er det sperr på disse? hvor mangen %sperr i såfall? min er en vanlig cl. alt utvendig på clxen er knust. men er det noen deler som er bedre på denne enn på vanlig cl?sånn at eg kan bytte over? finere dashbord på de? DooDee<{POST_SNAPBACK}> Er vel litt mer sidestøtte i setene på clx`n? Var i hvertfall det på min.
Guest mr_doodee Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 vet du om noen andre ting? alt under bilen er bra..er det noe deler som er bedre på clx enn på cl?finere interiør? DooDee
Guest Pjuker`n Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 vet du om noen andre ting? alt under bilen er bra..er det noe deler som er bedre på clx enn på cl?finere interiør? DooDee<{POST_SNAPBACK}> Veit ikke om så mye, har bare eid clx i en snau måned, er egentlig volvogutt jeg. Men hvis du har både cl og clx`n nå så kan du jo bare gå over dem og se hva du finner som er forskjelligt.
ford-racing Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 på min clx så er det varme i sete.ikke tak luke.nye type dasjbord.nedfellbar sete rygg bak.ikke sperre/diffbrems. dette er en 92 mod..åssen mod er din? "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
Guest btl Posted April 20, 2005 Posted April 20, 2005 Jeg har en 1992modell CLX stasjonsvogn med 1.8 turbodiesel motor.UtstyrslistaPå min CLX er det varme i begge setene forran og varmebryterne sitter i midtkonsollen. Om de virker er en annen sak:>Nyere type dashbord.TurtellerTaklukeVelour interiørservo Dette har den ikke-sentrallås-elektriskevinduer-ac-diffbrems-varme i speil og eljustering
Recommended Posts