BR Racing V6 Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 (edited) Vurd å selge en sjelden gobit til Granada . Fra en tidligere utstilligsbil som stod hos Ford forhandler i Ski-Askim området. 2.8i med Turbomay kit. mange vet sikkert av Granada samler i Askim som nå ikke lever mere. Han solgte sperra diffen grunnet han ikke trengte den. Go bilen ble kun brukt om sommeren. 3.45utv. zf lamellsperre. uskikker sperrevirkning. men tror det kan være 45% om jeg ikke husker feil. Men det er unansett ikke mange igjen runt om av denne. Planen var å ha meg en granada i livet. men ser ut som start av verksted og utstyr krever sitt og penger må frigjøres fra alle ford deler som er handlet gjennom tiden. diffen er lakkert sølvgrå-. sperra er ute. jeg har tatt den ut for å sjekke tilstand. og monterer den tilbake om det er noen som setter pris og gir det jeg forlanger. har bilder. Uansett de sperrene fra quaife kan ikke sammenliknes med denne her. Så ikke søple til salgstråden. dette er ekte ekstrautstyr til granada-. Sperra er i topp stand. umulig å få den å slippe på ene siden selv med et langt stålrør og Forige eier sa den grov godt på park plasser ved parkering og rygging. Fant det litt plagsomt.samt Den alltid spant på begge hjula uansett grus eller asfalt. ugjemt underlag. Så etter det jeg har blitt fortalt. kan den ha bli oppgradert og er 75% typen. ZF Norge har jeg spurt om dette i forbindelse tidligere med en 7" diff til xr4i sierra. som hadde zf sperre. Det var antall lameller i sperra som avgjorde %. og det var ikke alt for vanskelig å gjøre dette. selger hele diffen sammensatt for 12000kr. Selger og 4 Revolution 5 eika 7"brede 15" til granada/scorpio- kun felga. svarte med blank kant. 6000kr. kun seriøse henv- ring 97966801 mellom kl14-21 kun kontant salg. bilder fåes til de som ringer som ønsker dette. Edited August 8, 2011 by BR Racing V6 83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015 85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014 85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:) 88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013 88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5
Recommended Posts