Jump to content

Sierra OHC motordeler


EEH

Recommended Posts

Hei,

 

Er på utkikk etter 2liter OHC 8V motordeler som trådtittel sier.. Trenger følgende:

 

205 blokk med org. boring og fine sylindervegger som ikke trenger noe boring. Gjerne typen med mulighet for å skru inn olje retur i nederdel av blokka. Trenger ikke veiv, stempler, råder osv osv. Kun blokk! (Borra blokk med overdimm stempler kan kanskje være aktuelt om prisen er riktig og varene i god stand)

 

OHC topp til 2-liter. Forgasser eller IS topp er det samme da toppen skal portes uansett. Kunne gjerne tatt med ventiler men trenger ikke kam, deksler, vippearmer osv osv. Må være uten slakk i ventilstyringene og nogenlunde plan!

 

Er også på utkikk etter en Cosworth Oljepumpe med underspyling men litt usikker på om det blir handla inn i første omgang. Men ta kontakt så skal jeg se hvordan kontoen ser ut idet noen tar kontakt! :)

 

Helst innenfor 1 times kjøring fra Oslo da jeg bor i det område og vil se på varene før jeg handler.

 

Pris: Diskuteres om noe dukker opp, blir helt sikkert enige om noe fornuftig.

 

Kontakt info: Send PM eller sms/ring på tlf. 90956650

 

Mvh Espen

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en OHC IS motor til salgs. Med 205 blokk, og 3-3-3-3 boring på sylindere.. Den har vært godt vedlikeholdt (bytta olje + filter ofte, byttta ventiltetninger for noen år siden og slipte ventiler og pussa rein motoren innvendig osv., plugger har vært bytta ofte.. Det sitter gruppe A topppakning på den. Ikke noe riper i sylinderveggene... +++++) Har komplett ledningsnett og hjerne til den også.

 

Ta kontakt på 40073016 om det er av interesse :)

 

Jeg bor i Røyken (Buskerud)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...