Jump to content

Uorginal navigasjon/cd spiller til s-max


mrtiger

Recommended Posts

Hei,

Har en s-max 2007 mod og lurer på hvordan det er og bytte ut den orginale cd spilleren til en uorginal cd/navigasjon spiller?

Hvis dette er mulig, hadde det vært hyggelig med noen forslag til spillere som jeg kan sette inn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Avic-F30BT i Fiesta´n og er super fornøyd med den :) Er også en super spiller hvis du vil bygge videre på anlegget (sub, ext forsterker osv) husk også Monteringsramme

Edited by Fiesta ST

Fiesta ST

 

K&N 57i, MILLTEK SPORT, Unichip Q (fms), Eibach Pro, MAK --- Pioneer, , Planet audio, Dynamat

 

Fiesta ST 06´ 170

Focus 08´ 2.0 TDCI 136

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Har en s-max 2007 mod og lurer på hvordan det er og bytte ut den orginale cd spilleren til en uorginal cd/navigasjon spiller?

Hvis dette er mulig, hadde det vært hyggelig med noen forslag til spillere som jeg kan sette inn.

 

Jeg kjøpte nettopp navigasjon til Transporteren min. Kjøpte via Ebay, og jeg kan anbefale det!

 

Touch screen, LCD-skjerm, utrolig bra kart (3-d), ryggekamera, USB, Iphone uttak, mp3, handsfree, tv, osv. Full pakke, og sinnsykt fornøyd! Veldig bra skjerm på ryggekamera også. Lett å montere.

 

Koster en brøkdel av hva det gjør her i Norge. Kostet meg 3500 kr ;)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte nettopp navigasjon til Transporteren min. Kjøpte via Ebay, og jeg kan anbefale det!

 

Touch screen, LCD-skjerm, utrolig bra kart (3-d), ryggekamera, USB, Iphone uttak, mp3, handsfree, tv, osv. Full pakke, og sinnsykt fornøyd! Veldig bra skjerm på ryggekamera også. Lett å montere.

 

Koster en brøkdel av hva det gjør her i Norge. Kostet meg 3500 kr ;)

Hva er navnet på den?

Link to comment
Share on other sites

Hva er navnet på den?

 

Den er uten navn, slik det meste som er uorginale ting er. Jeg hadde ihvertfall ikke stusset med å kjøpe den flere ganger eller anbefale den.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/VW-T5-Multivan-Touareg-GPS-Car-Navi-2DIN-transporter-3D-/270804141707?pt=Car_Audio_Video&hash=item3f0d2f468b

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...