Stianwang Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 (edited) Etter å ha solgt S4en og en liten telefon til Elcon så er jeg nå på jakt igjen.. Har en dialog med en kompis, men om det skjærer seg der så er det greit å holde alle muligheter åpene. Er først å fremst ute etter 2wd cossie , om den er ombygd har ikke så mye å si.. (tenker det blir ombygd for min del for orginale er såpass dyre) den MÅ være godkjent cossie Jeg HATER rust så noe opprustet dritt gidder jeg ikke ha ! Trim osv er bare ett pluss ! Det jeg nå har å rutte med er 75 000 eventuelt + en 1997 modell Audi A6 2,5 tdi som er chippet, går bra ! og bruker lite.(ikke V6en). om jeg skal gi A6en også MÅ cossien være eu godkjent og kunne holde frem til jeg får handlet meg en vinterbil. er dønn avhengig av bil til jobb. kom med forslag Jeg kan nåes på PM eller på 45403539 Mvh Stian Edited November 7, 2011 by Stianwang
Stianwang Posted November 7, 2011 Author Posted November 7, 2011 Interrest i komplett bil uten motor? Nei desverre..
Loffen Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Funnet deg noe bil eller? -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Stianwang Posted November 16, 2011 Author Posted November 16, 2011 Denne tråden kan stenges da bil er ordnet :) :)
Recommended Posts