Jump to content

2liter motor selges


crazzzzyboy

Recommended Posts

Hei

 

Jeg har en Ford focus fra 1999 som jeg vurderer og selge motoren fra. Så legger den ut her i ett forsøk på og få solgt den.

 

Det er en 2liter zetec blacktop som har gått ca.150k. Meteret på bilen står på 297k, men motor ble byttet med en fabrikksny motor når bilen hadde gått ca. 155k.

Dette ble gjort på fordverkstedet stamsaas i moss som kan dokumentere dette. Reg.nr på bilen er CE88014 hvis man har lyst og sjekke dette.

 

har titta litt rundt på diverse sier med slike motorer til salgs og funnet ut at prisene varierer veldig. De ligger fra ca. 4k til 15K til 4 k har di gjerne gått langt over 200k, så tenkte jeg skulle finne en pris som

kanskje ikke virker helt urimelig... legger ut ett par alternativer...

 

1. Kun motor, altså blokk, topp, bunnpanne, innsug og slike ting.. helt basic motor. Her følger ikke dynamo, starter ac-pumpe osv. med.. 5500.- eller bud

 

2. komplett motor, inkluderer så og si alt. styreenhet, ledningsnett til motor, dynamo starter osv. katalysator og slike ting. 6500.- eller bud

 

3. komplett delebil bare og hente hele greia, starter ikke pga manglende programert nøkkel. har nøkkel men den er ikke blitt programert til bilen. el vinduer, skivebremser bak lite rust i dører og panser, hel frontfanger og hel bakfanger, lexus og orginale baklamper osv. mye deler og selge/bruke på denne. pris. 7500.- eller bud (altså får du egentlig alt for prisen av kun motor pga at vrakpanten er 2000kr.

 

4. alternativt er bytte handel/delbetling med deler, så har du noe lsd diff, cosworth bakstilling, bw t5 girkasse osv og kunne tenke deg en byttehandel? send en pm :P

Motor/bilen står i våler i østfold

 

kan nåes på mob. 94898250 (helst sms)

 

Morten

 

Ps. til moderatorer. Vet det finnes egen tråd for salg av biler, men er jo motoren som skal selges, bilen kan jo bare evt følge med.... så håper det blei riktig tråd og at den kan stå her....

post-1615-133285847332_thumb.jpg

Edited by crazzzzyboy
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...