Jump to content

rens invendig bil, firma bergen


Recommended Posts

God morgen folkens :)

Lurer på om noen her har tips om dyktige bil rens firmaer som tar innvendig rens for en helt ok krone i bergensområdet,gjerne retning flesland.

 

Var såpass uheldig med noe oppkast fra ungen til søstra mi i går kveld ved levering av barnepass, så det må jo renses... startet med å bruke noe nano tech greier kjøpt på statoil var det vel. men vil helst ha det renset ordentlig fra firma som kan stille med litt bedre rens enn hva jeg får til.

 

vet kun om kokstad bilpleie men finner de fanken ikke.

 

dessuten er det greit å vite om fler alternativer enn bare de med tanke på priser.

 

jobber også på flesland så om noen vet om firma som flyplass ansatte har rabatter hos er det bare rope ut :)

 

mange takk for svar :)

 

morten

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

Kokstad bilpleie ligger rett ved flesland ,like ved iveco og bergendieselpumpeservice.når du kjører av mot kokstad fra flesland tar du 1, til venstre ,forbi et hotell og følger flaten videre til du skal inn til venstre i enden av strekningen

 

takk for svar :) vet du noe om de er dyktige på dyprens av interiør?

 

mathisen auto eller kverneland driver vel også med klargjøring av bruktbil kom jeg på men vet ikke om de tar sånne jobber eller bytter interiøret i stedetfor å rense på den måten?

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

fant kokstad bilpleie etter første beskrivelsen men første inntrykket da jeg møtte folka der ville jeg bare gå, skal ikke føle seg pressa til å velge de eller rense mer enn hva som trengs:S dyre var de også...

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...