Peder`n Posted July 30, 2012 Posted July 30, 2012 Går det ann å skaffe innerskjermer...sånne i plast, til en Ford Sierra?... Det satt på noen uorginale når jeg kjøpte bilen....(en 86 mod st.vogn)Men jeg var lur nok til å kaste dem i samme slengen som jeg skulle lakkere bilen... Jeg regnet med at det var muligheter for å skaffe noen nye, som var hele og ikke stive og morkne...Dem er kjekke å ha for å stoppe grus og sånt fra å komme oppi stålet oppi der... Tenker kanskje det er noen antirust firmaer som leverer noe...men det har jeg ikke finni ut av ennå... Noen som vet?? Peder
Cosworth Racing1 Posted July 30, 2012 Posted July 30, 2012 Har liggende komplett sett til Sierra Cos sedan, men de passer vel ikke over.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Peder`n Posted August 1, 2012 Author Posted August 1, 2012 Se der ja....Antirust....Har sendt avgårde mail, og håper at det er samme innerskjermene til stasjonsvogn, som det er til cupè. Tyusen takk! Peder
Peder`n Posted August 1, 2012 Author Posted August 1, 2012 Har liggende komplett sett til Sierra Cos sedan, men de passer vel ikke over.. Dem passer kanskje forran....men bak er jeg mer usikker på...Hvor mye skal du ha for dem?Hvis du ikke skal ha gull og grønne skoger for dem, kan jeg jo prøve... Peder
Recommended Posts