Jump to content

Recommended Posts

Guest cas
Posted

hei godtfolk..

har en sierra ståendes som jeg har litt småting jeg må gjøre med..

Det viktigste er å få rettet ut broen som går rett under toppen på panseret, grunnet denne er skeiv (vi måtte taue bilen i denne, fordi folka jeg kjøpte den av hadde kappa av tauekroken), burde jeg kappe og sveise nytt, eller banke den på plass med ei gummislegge?

Er det lov å mekke på denne i det hele tatt, bilen skal inn på eukontroll før jeg får skilter, så lurer jeg på hvordan det blir hvis jeg stiller med en litt skjeiv bro, evt. sveiset?

Jeg lurer også på mulighetene for å få på en ny slepekrok, noen som har gjort dette?

Andre småting jeg lurer på er:

Varsellysene på toppen av rattet mangler knott, er dette en kurant del å få tak på?

Jeg skulle gjerne byttet lås, i og med at nøkkelhullet så og si er rundt, noen som har noen tips itl meg ang. dette? Gjelder først og fremst starteren.

Guest fåården
Posted

bare rett opp den du.. sålenge forstilinga ikke har forskjøvet seg pga den broen din(ikke helt sikker på hvilken av de to foran du mener) så går d bra på eu.. men så skal jo forstillinga være ganske skeiv viss de skal si noe på d da..

slepekrok sveiser du bare på der den gamle var.. knotten på varsellysene finner du på høggern en plass.. låsskifte på sierra er en grei affere.. riv av dørtrekk så ser du en låseplate som holder igjen låsene .. enkle greier serru.. tenningslåsen har et lite hull på toppen.. sett den på stilling 1 og stikk et lite skrujern ned i hullet og dra... håper du forsto hva jeg snakker om hær viss ikke så må du bare spørre..