kongshavn Posted November 12, 2012 Posted November 12, 2012 Hei har en 1994 scorpio 2,0 doch. Er det noen her inne som har en hjerne som jeg kunne lånt eller forslag til hvordan jeg kan feilsøke på den som er i bilen nå?! får ikke start på bilen å tror kansje d er hjernen som er kortsluttet...Var veldig mye vann i sikringsboksen slik at lyset sto på hele tiden. Da tok jeg å koblet av hele boksen over natten før jeg koblet den på neste dag for å sjekke om det var fortsatt likt, men da var d ikke liv i bilen
Z10an Posted November 12, 2012 Posted November 12, 2012 Hei har en 1994 scorpio 2,0 doch. Er det noen her inne som har en hjerne som jeg kunne lånt eller forslag til hvordan jeg kan feilsøke på den som er i bilen nå?! får ikke start på bilen å tror kansje d er hjernen som er kortsluttet...Var veldig mye vann i sikringsboksen slik at lyset sto på hele tiden. Da tok jeg å koblet av hele boksen over natten før jeg koblet den på neste dag for å sjekke om det var fortsatt likt, men da var d ikke liv i bilen Foreslår at du bytter sikringsboksen... Eller demonterer den og fikser den.Kjent problem på scorpio.
Paul Posted November 12, 2012 Posted November 12, 2012 Husk å sjekk jordingspunktene bakom Hovedlykten førersiden, har hatt mye problem pga rustet innfesting til jordingspunktene der, å ang sikringsboksen, demonter, fix, monter sammens igjen med kontaktfett å pass på at lokket og"plasten" over lokket sitter rett så det ikke trekker vann
kongshavn Posted November 14, 2012 Author Posted November 14, 2012 har byttet hele boksen for den var ødelagt men det hjalp lite :SBilen chinner men får ingen tenning kan du si, har tatt ut pluggene å de ser fine ut men har ikke testet om de fungerer enda...
Recommended Posts