Jump to content

få litt futt i 2.0 doch


svartsierra

Recommended Posts

heisann, lurte på om noen hadde peiling på en enormt enkel måte å få litt futt i en 2.0 doch, uten turbo? :) enkel og billig da selvfølgelig.. takker for alle svar :)

 

Grenrør, eksosanlegg og porting av topp, det har jeg gjort på min sierra dohc og jeg merket forskjell :)

 

Jeg har kjørt rundt med dette i et år nå så jeg er sulten på mer så jeg skal skifte motor i vinter så da er min dohc med grenrør, eksosanlegg og portet topp til salgs :)

Link to comment
Share on other sites

heisann, lurte på om noen hadde peiling på en enormt enkel måte å få litt futt i en 2.0 doch, uten turbo? :) enkel og billig da selvfølgelig.. takker for alle svar :)

 

Det finnes ikke desverre. Du må som det nevnes her ha litt av hvert for å få litt effekt. Regn med 10K før du begynner å merke noe særlig forskjell, og det synes ikke jeg er billig for kanskje 20hk ekstra ;)

Link to comment
Share on other sites

Grenrør, eksosanlegg og porting av topp, det har jeg gjort på min sierra dohc og jeg merket forskjell :)

 

Jeg har kjørt rundt med dette i et år nå så jeg er sulten på mer så jeg skal skifte motor i vinter så da er min dohc med grenrør, eksosanlegg og portet topp til salgs :)

da er jeg gjerne intressert i og kjøpe dette om du gir meg en lyd, så er det fort gjort for meg og hente det :)

 

nja, planen er da og etter hvert spare opp til en utolla cosworth da, men på lærlinglønna mi må jeg nok gå for billigest muligt nå for tiden :)

 

når jeg nevner det, så vist noen har cosworth maskin med ledningsnett og hjerne og gir, så er det intressangt også, helst 4x4 kasse da jeg har 4x4 bil :)

Link to comment
Share on other sites

da kan du jo også bruke gearkassa du allerede har, jeg har cosworth motor på dohc kasse;P

Ford Sierra 2.0 MK1 `85

Ford Sierra 4x4 Cosworth limited edition `92
Ford Sierra 2.0 DOHC STV `91
Ford Sierra 2.0 DOHC 5 dørs `91

Finne Fraupompelag

Link to comment
Share on other sites

da kan du jo også bruke gearkassa du allerede har, jeg har cosworth motor på dohc kasse;P

jajo, tror gearkassa mi ikke er helt på topp så vist jeg får tak i cosworth 4x4 kasse og, bytter jeg bare :) må bare få tak i til en grei peng, så skal nåk bilen få litt stell både her og der :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...