Assebest Posted March 2, 2013 Posted March 2, 2013 Har ett problem for har en slik focus 99 med ombygd front lykter. Problemet er at nå er det ene lykte glasset sprukket så trenger ny men har ikke anelse om hvor jeg får tak i disse. Lyktene som står på er 4 runde (2 syk pr side) fra hella. Er h 7 pærer og har hørt folk kalle det rs lykter men om de heter det er jo ett annet kapittel. Tips og link taes i mot med stor takk. Har en frontrute med sprekk som må byttes og da lurer jeg på hvordan det er med bedring i rute om jeg bare kan plukke den ut ell om det er mindre intelligent.og vet noen hvordan er det ang varme kablene på disse. hvordan sitter de. Er det kontakt i bunn av ruta? Lista? Ell noe bredere metode?
Cosworth Racing1 Posted March 2, 2013 Posted March 2, 2013 På lykteglasset står delenr på delen. Søk på google på delenr. Hvis ikke finn en forhandler som har glass Må frontruten byttes, ville ikke jeg gjort det selv ihvertfall! Skal bli tett etterpå også Går vel kanskje på forsikringen din også..Kontaktene pleier å sitte i bunn av ruten ja, men det ordner f.eks Riis Bilglass eller hvem du bruker. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
tuszi Posted March 3, 2013 Posted March 3, 2013 mekonomen selger hoggere har sikkert disse lyktene sitter på 02 til 04 focus modeller
Recommended Posts