Guest larsg Posted May 22, 2005 Posted May 22, 2005 har selv handlet fra denne web shopen,anbefales.http://www.fiesta-centre.co.uk/fiestaparts/index.html
Trond_V Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 hvordan er de med moms og betaling??Frakten?? Post, linjegods?LEveringspresisjon? Vurderer å handle litt derfra selv ser du
Guest pisko Posted July 2, 2005 Posted July 2, 2005 jeg har handla litt hos de.ca 1-2ukers levering siden de bruker vanlig post til levering, men du sparer da litt på frakten.Absolutt å annbefale..
Trond_V Posted July 3, 2005 Posted July 3, 2005 Moms og toll da?? Hvordan blir det ordnet? Får jeg noe form for innbetaling fra tollvesenet?? Dette er slike småting som jeg liker å vite før jeg handler fra det store utland
Guest Fole_Gale Posted July 22, 2005 Posted July 22, 2005 Hi!! Ingen som vil svare??Tror det har seg slik at momsen er 25%. Men det er ingen toll på bildeler Momsen har jeg ingen erfaring med, men tror posten har fått et nytt system som gjør at de betaler den når du henter pakken..(?) MVHRoger
Recommended Posts