Jump to content

Senkesett?


ThoSok

Recommended Posts

Hei.

Akkurat kjøpt men en Mondeo mk3 kombicoupe. Er i tvil på hvilket senkesett jeg skal sette på. Hva blir finest på disse bilene av 35/35, 40/40 eller 40/30? Er det noen som har bilder eller lignende som kan hjelpe meg med mitt valg :-)

Link to comment
Share on other sites

mange delte meninger der.. spørs hvor i landet du bor da for å si d sånn.. :P
noen mener at alt skal være paddeflat, men i mitt syn er d helt ubrukelig.. da mener jeg d er bedre å droppe litt mindre ned og heller stive opp med skikkelige dempere !

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

mange delte meninger der.. spørs hvor i landet du bor da for å si d sånn.. :P

noen mener at alt skal være paddeflat, men i mitt syn er d helt ubrukelig.. da mener jeg d er bedre å droppe litt mindre ned og heller stive opp med skikkelige dempere !

Jeg bor i indre Agder og er mye dårlig vei. Solgte akkurat en Volvo som var veeeldig lav og med 20" på. Ikke noe særlig å kjøre med lenger. Ble litt lei. Så nå blir det 18" også vil jeg sleppe den litt ned bare så det ikke ser "dumt" ut med fine hjul. For den blir altfor høy nå.

Link to comment
Share on other sites

hehe, :P tror ikke jeg ville ha droppa mer enn 30 da..

har selv en focus st med org høyde og org 18tommere. å jeg som bor her i nord kommer ikke til å gjøre noe med høyda, med tid å stunder kanskje jeg kjøper nye bilsteindempera å beholder org høyde, for d er ganske fin klaring til hjulbue osv orginalt :)

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

Mener det kostet rundt 2600,- sist jeg sjekket. Mulig du får tak i det billigere andre steder. Jeg jobber på Ford, så vet hvor jeg får best pris :P

Hehe.... Ikke så galt det da. Ta en tlf over påske til den lokale Ford butikken da. Takker for hjelp :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...