Jump to content

1999 mod focus 1,8td 75hk stv. selges


amundsen

Recommended Posts

Bilen blir til overs, da jeg måtte ha en sierra igjen. Har gått ca 300000, men virker å være i god form. Har nylig byttet skiver og klosser bak, og tar litt rust i kanaler nå om dagen.

 

Bilen er av fargen hvit, men påbegynte foliering på den. Panser og tak er nå pearl blue matt. Folie til resten av bilen kan medfølge, pris blir vi enige om :) Frontfangeren er sprekt på sidene foran, dette kan fikses om du har tid og lyst. Generelt lite bulker på bilen. Motor og gir fungerer meget godt, drar overraskende bra til å være 75hk.

 

Skulle vært på eu tidligere i år, så det er dette jeg forbereder den til nå. Kan selges som den står, ikke eu godkjent for 12000,-

 

Kan følge med 16" og 17" på alufelger. Men dekk er dårlige. Har dessverre blitt litt glemt bort, da sierraen kom på plass.

 

Bilen står parkert hos meg på Skreia (Oppland) og kan vises etter avtale. Bilen er forsikret og skilt står på. Ser helst at ny eier kommer hjem til meg, da jeg ikke ønsker å ta sjansen pga manglende eu-kontroll.

 

Har også nytt stylingkit til den om det er ønskelig for ny eier. Leppe foran, bak og sideskjørt. Tror det er til combi utgaven, så bakleppa må jobbes litt inn i fangeren. :)

 

Om det er noen spørsmål eller noe annet du lurer på, ta kontakt

Christian 92 28 43 07

Dette er en 2000 mod, ikke 99 :) manuelt gir.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...