Furustad Posted September 17, 2015 Posted September 17, 2015 (edited) Pen og godt oppfulgt Mondeo, med den utrolig fine 2 liter ecoboost motoren.Bilen har powershift automat (muligens eneste option på disse?).Sort bil, som er forholdsvis pen i lakken, sort velholdt stoff interiør.2010 mod med 88000 på telleren. Har i mitt eie hatt olje og filterskifte på mellom 10 og 15 tusen kilometer, luftfilterer kanskje skiftet i overkant hyppig i forhold til hvordan det ser ut når jeg bytter det,men den skal jo puste lett. Bremseklosser skiftet i mars/april. 60000 service tatt påbilservice i Larvik. På denne ble alle oljer skiftet, pluss alle filter. Herlig motor og gir altså, for dem som trenger en sprek og romslig familiebil.Bud over 230 tusen vurderes.Ring eller send mail. Mail: petefuru@yahoo.noTlf: 98419998 Edited September 17, 2015 by Furustad
Furustad Posted October 7, 2015 Author Posted October 7, 2015 Ingen som har lyst til engang å gi meg et skambud på denne?Det er en nydelig bil, med en særdeles god motor. Her i gården er det vel heller ikke tabu å snakke om chiptrimming.Har snusa litt på det selv, og man får lett 260-270hk kun med chip til denne.Så da ville det jo virkelig blitt en familieracer... MvhPetter Furustad
Recommended Posts