teddy Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 hei. har problemer med å få bilen i revers spessielt ved kald kasse. fikk ett hint om å bytte olje og justere revers. noen som har en annen ide evt hvordan dette justeres.om jeg stopper motor går den rett i revers. snodige greier gitt....alle hint motas med stor taknemlighet...
Quickass Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 hei. har problemer med å få bilen i revers spessielt ved kald kasse. fikk ett hint om å bytte olje og justere revers. noen som har en annen ide evt hvordan dette justeres.om jeg stopper motor går den rett i revers. snodige greier gitt....alle hint motas med stor taknemlighet...Har samme problemet. Det lokale ford verkstedet sa at det ikkje var noe å gjøre. Problemet er at tannhjulene ikkje går i inngrep, og man må slippe clutchen et par ganger for å snu på girene. Men det kan jo vere noen andre som kan meir. Men er dette eg har fått beskjed om
skarasne Posted April 6, 2016 Posted April 6, 2016 hei. har problemer med å få bilen i revers spessielt ved kald kasse. fikk ett hint om å bytte olje og justere revers. noen som har en annen ide evt hvordan dette justeres.om jeg stopper motor går den rett i revers. snodige greier gitt....alle hint motas med stor taknemlighet...Har samme greia med min. Flere som sier det bare er å få justert girwire
Recommended Posts