HoelRacing Posted July 31, 2016 Posted July 31, 2016 Støymatta på torpedoveggen i motorrom har sett sine bedre dager. Noen som har erfaringer med å lage til noe sjøl, evt hva en kan bruke? 92' Ford Sierra Cosworth 4x4
Cosworth Racing1 Posted July 31, 2016 Posted July 31, 2016 Jeg har brukt Thermotec sin matte som er selvklebende. Den tar vel ikke så mye støy vil jeg tro, men den tåler ihvertfall varme 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
HoelRacing Posted July 31, 2016 Author Posted July 31, 2016 Er det slik som er sølvfarga? Noen spesiel type du har brukt? Er vel igrunn bare for å beskytte mot varme jeg tenker å ha det på ja 92' Ford Sierra Cosworth 4x4
Cosworth Racing1 Posted July 31, 2016 Posted July 31, 2016 Er det slik som er sølvfarga? Noen spesiel type du har brukt? Er vel igrunn bare for å beskytte mot varme jeg tenker å ha det på ja Stemmer, den søvlfargede, men tror alle er det.. hehe.. Men ser de har en annen type også nå, både støy- og varmeisolerende: https://www.summitracing.com/int/search?SortBy=BestKeywordMatch&SortOrder=Ascending&keyword=thermo-tec%20self&retaillocation=int 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Recommended Posts