Guest kdyescort Posted June 20, 2005 Posted June 20, 2005 holder på å styre litt med turbo i xr3i mk4. Sprenger den orginale luftfilter boksen viss jeg bare leder lade lufta der inn? noen som har noen innvendinger, veit at noen andre fabrikanter som har slike kjøper/lager i stål.... tenker på lading opp til omkring 0,7bar
Guest Mr.Escort Posted June 20, 2005 Posted June 20, 2005 har luftfilterboks og bensinfordeler fra en rs turbo hvis du trenger...så får du det ordentli med en gang
rs-racing Posted June 20, 2005 Posted June 20, 2005 Om du bygger turbo på k-jetronic så setter du jo blanderegulatoren/ luftfilterboksen på SUGE-sida av turboen da.Ikke noe poeng å kjøre trykk igjennom den 05`Mondeo tdci 02`Focus Escort RSTurbo S2 Sierra Cosworth 4*4 x Sierra Cosworth 4*4
Guest kdyescort Posted June 22, 2005 Posted June 22, 2005 Om du bygger turbo på k-jetronic så setter du jo blanderegulatoren/ luftfilterboksen på SUGE-sida av turboen da.Ikke noe poeng å kjøre trykk igjennom den <{POST_SNAPBACK}> ahh,, okey, var litt slow der thnx.. men den blandings regulatoren vil vel så å si stå på max. så snart jeg gir på har du peil på om det går ann å skimse trykkregulatoren å hvor sitter den? sliter litt med å tenke ut blandings forholdet også... men tror jeg klarer å tvinge litt ekstra gjennom dysene viss jeg hever trykket? har også en plan om trykkbryter for å koble inn kaldstart dysen på over 0,2bar,,, noen innvendinger? ps: har ikke lambda sonde
RsMuffe Posted July 9, 2005 Posted July 9, 2005 skogenracing på denne siden her så står det litt om en som har montert 2 dobble gassere og turbo på sin 1,6 cvh motor... finner den under bilar og crilles turbo ford. var litt kult at noen har cvh med gassere og turbo i en escort
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now