Guest AnDtHo Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 Kan hende jeg er villig til å gi 1500,- for den hvis du får sent meg noen bilder av den.. Kjøper ikke noe jeg ikke har sett.. hehe..
Guest AnDtHo Posted July 1, 2005 Posted July 1, 2005 vist det er flere som er interisert så har jeg også en til salgs.<{POST_SNAPBACK}>Kanskje litt dumt å poste det i en annens salgstråd.. hehe.. Send meg bilder og pris på andtho(at)teamsideways.com så tar vi det derifra.. Vil fortsatt ha bilder av din fanger no fear!
Guest AnDtHo Posted February 9, 2006 Posted February 9, 2006 Hvor ble det av bildene? Har du fortsatt fangeren?
Guest Ola Posted February 10, 2006 Posted February 10, 2006 Hvor ble det av bildene? Har du fortsatt fangeren? Jeg trur det er den vingebilfangeren det er snakk om her, som sitter på is`n min nå. Jeg kjøpte den av no^fear i sommer, den hadde ihvertfall samme farge, og var laget av glassfiber.
Guest AnDtHo Posted February 10, 2006 Posted February 10, 2006 Okey.. Var ikke noe skrevet her om den var solgt eller ikke.. Da vet jeg det!
Recommended Posts