BjørnOve Posted November 4, 2021 Posted November 4, 2021 Jeg skal montere ekstralys i front på en 2012 mod Ford S Max. Forsøkte å måle meg frem til styrestrøm på kontakten til venstre hovedlykt. Klarte ikke å finne noe som brøt ved å slå av og på langlysene. Trenger jeg CANM8 for denne bilen, noen som vet?
hmolvig Posted November 4, 2021 Posted November 4, 2021 Nei du trenger ikke canm8. Jeg henta styrestrøm i lykta på halogenlyspæra, altså venstre pære.
BjørnOve Posted November 4, 2021 Author Posted November 4, 2021 4 minutter siden, skrev hmolvig: Nei du trenger ikke canm8. Jeg henta styrestrøm i lykta på halogenlyspæra, altså venstre pære. Takk for svar. Så du hentet ikke fra kontakten som går inn i lykten, men selve pæren. Hvorfor tenkte ikke jeg så lang? 😀
hmolvig Posted November 4, 2021 Posted November 4, 2021 Prøvde først å koble meg på kontakten, men fikk det ikke til. La en ledning inn i lykta og kobla på ledningen som går til pæra.
BjørnOve Posted November 4, 2021 Author Posted November 4, 2021 1 minutt siden, skrev hmolvig: Prøvde først å koble meg på kontakten, men fikk det ikke til. La en ledning inn i lykta og kobla på ledningen som går til pæra. Det skal jeg teste i morgen, takk igjen.
Recommended Posts