Jump to content

Recommended Posts

Posted

hei siden eg nå har kjøpt meg ei is som er bygd om til dohc så har eg ein 90 mod is motor til salgs med girkasse og mellom aksling viss noen er inntreserte ..... han som eg kjøpte bilen av så det skulle vere kvassere kam i den men eg tror ikkje det har ikkje skjekka . men du må justere ventilene på den har nettopp bytta ventil tentninger på den... resten av motoren eg ganske tett og fin bruker nesten ikkje olje ...osv pluss den er bare gått 110 000 km gamel mann med hatt som har hatt den siden den var ny kun ein eiger .....

RS Cosworth 1990

Mvh Raymond

Guest Tracid
Posted

Hvor i landet står den? Prisantydning?

Posted

den står i haugesund og blir solgt med gikasse og mellom aksling +styre enhet og lednings nett for 2000 kr synts eg må ha det siden den er i så god stand ...eneste som må gjøres er og stille ventilene skikkelig ....... sa dei på ford....

RS Cosworth 1990

Mvh Raymond

Guest Tracid
Posted

Var nok litt langt unna for meg det der.... <_<

Posted

oki første mann till mølla får den nigen som trenger ein is motor asså

RS Cosworth 1990

Mvh Raymond

Guest pzycho
Posted

er det komplett ledningsnett til hele bilen??? er ALT i OK stand?? er ganske interessert her, trenger motor, bor i stavanger, så det er ikke problem å hente

Guest pzycho
Posted

JEG TAR DEN!!!! KONTAKT MEG PÅ PM ELLER pzycho@ford-racers.com

Posted

lednings nettet som følger med er kun til motor styringa ikkje til heile bilen ?? men har ein sierra til du kan pittle det utav viss du vil :) :) :)

RS Cosworth 1990

Mvh Raymond

Posted

men eg kan ikkje love deg att det går smerte fritt... slik at du er blitt advart oki????????

RS Cosworth 1990

Mvh Raymond

Guest pzycho
Posted

hva som ikke går smertefritt?

Posted

og ta ut alle ledningene ... og få det til og passe igjenn etter på vett ikkje om det er så stor forskjell på dei lednings netta eg fra dohc til 2 l i cl men det må vell gå på ett vis .............

RS Cosworth 1990

Mvh Raymond

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...